جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار محمد مارانی

حوزه/ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر هدیه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در مراسم آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر هدیه مقام معظم رهبری که در یکی از مدارس مناطق محروم زاهدان انجام شد اظهار داشت: با نوجه به تمام محدودیت‌هایی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد اما این استان دارای جوانان و دانش آموزانی باهوش است که این موضوع به تائید سازمان‌های جهانی نیز رسیده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سر آمد بودن دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی را یک موهبت الهی عنوان کرد و ادامه داد: قطعا خدمت به این دانش آموزان برای مجموعه سپاه افتخار است.

وی عنوان کرد: وظیفه اصلی سپاه، دفاع از نظام و انقلاب و تامین امنیت مردم است اما در سایه این آرامشی که امروز به وجود آمده قطعاً توجه ویژه به معیشت، اقتصاد، افزایش شاخصه‌های فرهنگی، آموزشی و علمی و... شهروندان نیز مد نظر است.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش شاخصه‌های فرهنگی و آموزشی مردم سیستان و بلوچستان تاکنون گام‌های بسیار زیادی برداشته شده است خاطرنشان کرد: احداث و بازسازی ۸۴ مدرسه در این استان از جمله اقدامات نیروی زمینی سپاه بوده که برای ارتقای زیر ساخت‌های آموزشی در آینده نیز شاهد ادامه این روند کاری خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با همت نیروی زمینی سپاه در مهرماه امسال ۱۰۰هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم مناطق مرزی در سراسر کشور توزیع می‌شود که از این میان ۳۰هزار بسته سهم استان سیستان وبلوچستان بوده است.

سردار مارانی گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته بسته‌های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مدادرنگی و ... در مدت ۴۸ ساعت قرار است بین دانش آموزان محروم سراسر استان توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha