جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

حوزه، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه هزار و 200 نفر از ابتدای سال جاری در آموزش‌های رایگان قرآنی از جمله تفسیر، تجوید، صوت و لحن و حفظ شرکت کرده‌اند، گفت: در تورهای امامزاده‌گردی نیز بیش از سه هزار و 500 نفر شرکت کرده و با امامزدگان قم آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، فرهنگی ورزشی شهرداری فعالیت‌های قرآنی خود را با محوریت مساجد دنبال کرده است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی به ویژه طلاب در حوزه‌های مرتبط با فرهنگ شهروندی به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی با اشاره اقدامات کمیته حمایت از مراکز فرهنگی و مساجد اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای فعالیت‌های قرآنی و مجموعه‌های فعال در این حوزه 300 میلیون تومان حمایت مالی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری مراسم‌ ترتیل‌خوانی در 6 بوستان مطرح شهر مقدس قم یاد کرد و گفت: در این مراسم‌ها ازمشارکت  نیروهای سپاه و بسیج استفاده گردیدکه موفق شدیم  بیش از سه هزار نفر را در مراسم‌های ترتیل‌خوانی گردهم آوریم ..
وی با بیان اینکه هزار و 200 نفر از ابتدای سال جاری در آموزش‌های رایگان قرآنی از جمله تفسیر، تجوید، صوت و لحن و حفظ شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در تورهای امامزاده‌گردی نیز بیش از سه هزار و 500 نفر شرکت کرده و با امامزدگان قم آشنا شدند.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha