جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر خارجه بحرین

حوزه/ وزیر خارجه بحرین امروز در حاشیه چهل و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در گردهمایی اعضای کمیته یهودیان آمریکا حضور یافت و سخنرانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از روزنامه الایام بحرین وزیر خارجه این کشور امروز در حاشیه چهل و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در گردهمایی اعضای کمیته یهودیان آمریکا حضور یافت و سخنرانی کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه از روابط تاریخی و استراتژیک بحرین و آمریکا و پیشرفت آن در عرصه های مختلف و همچنین تلاشهای بحرین برای استحکام امنیت و صلح در منطقه و جهان سخن گفت و به راه هایی برای ایجاد صلح پایدار نافع برای تحقق مصالح همگان و همچنین مهمترین تحولات منطقه و جهان اشاره کرد.

اعضای کمیته یهودیان آمریکا در این گردهمایی از وزیرخارجه بحرین به علت نقشی که در به نمایش گذاردن سیاست های بحرین بر اساس همکاری متقابل و برقراری ارتباط با کشورهای دنیا و استحکام صلح و استقرار توسعه و شکوفایی دارد تقدیر نمودند.

در این گردهمایی مشاور وزیر خارجه آمریکا در امور ایران بریان هوک و چندی دیگر از مسئولان آمریکا و سفیر بحرین در واشنگتن و نماینده دائمی بحرین در سازمان ملل حضور داشتند.

گفتنی است رژیم بحرین در حالی مدعی برقراری صلح در منطقه است که خود فاقد مشروعیت است و در چند سال اخیر به سرکوب مردم صلح طلب بحرین می پردازد و آنها را از ساده ترین حقوق سیاسی و دینی خود محروم می سازد و از سوی دیگر از رژیم هایی است که به تازگی روابط خود با رژیم جعلی صهیونیستی را علنی ساخته است و چندی پیش میزبان نشست آمریکایی معامله قرن با حضور صهیونیست ها در بحرین بود؛ اقدامی که بر خلاف میل و خواسته مردم بحرین صورت گرفت و خیانتی آشکار به جهان اسلام به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha