جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: فشار حداکثری دشمن برای به مذاکره کشاندن مسئولین جمهوری اسلامی، نشان از اقتدار نظام دارد، اما اگر موفق به این امر بشوند، دیگر با هیچ لبخند و امتیازی راضی نخواهند شد و پیوسته به دنبال امتیازگیری‌های بیشتر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری شامگاه سه‌شنبه، در نشستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و جمعی از پاسداران و بسیجیان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس مدال افتخاری گرانقیمت روی سینه رزمندگان اسلام و ملت قهرمان ایران است.

وی ادامه داد: دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به این دلیل مقدس بود که بر اساس باورهای دینی شکل گرفت و امنیت پایدار، استقلال، آزادی و عزت را به ارمغان آورد.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: پیشرفت‌ها و اقتدار امروز را مدیون دفاع جانانه شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم آن‌ها هستیم و رهبری‌های الهی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به نحو احسن مسیر درست را در برابر ملت ایران قرار داده است.

وی عنوان داشت: فشار حداکثری دشمن برای به مذاکره کشاندن مسئولین جمهوری اسلامی، نشان از اقتدار نظام دارد، اما اگر موفق به این امر بشوند، دیگر با هیچ لبخند و امتیازی راضی نخواهند شد و پیوسته به دنبال امتیازگیری‌های بیشتر خواهند بود.

حجت الاسلام برادری در پایان گفت: سازشکاران باید در عمل التزام خود را به ولایت فقیه نشان دهند و به مذاکره با مستکبران، دل نبندند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha