یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مدیر شرکت رسانه گستر بنیسی با بیان این که طلاب باید بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه فعالیت گسترده ای داشته باشند، گفت: اگر مخاطب مجالس وعظ و خطابه منحصرا متمرکز بر مباحث شنیداری و گفتاری است، بازی های کامپیوتری، همه حسیات مخاطب را درگیر می کند و ماندگاری آن بسیار بالاست.

حجت الاسلام حبیب داستانی، مدیر شرکت رسانه گستر بنیسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان این که این شرکت از سال 86 تولید بازی های کامپیوتری در عرصه دفاع مقدس با محتوای اسلامی را آ؛از کرد، گفت:  عملیات انهدام 1، نبرد فاو، به عنوان اولین بازی های  عرصه دفاع مقدس با زبان فارسی و تولید صدردصد ایرانی در سال 87 منتشر شدند.

وی ادامه داد: دومین بازی عملیات انهدام 2 ، نبرد خرمشهر در سال 92 در قالب پرداختن به عرصه دفاع مقدس و در حاشیه آن نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مباحث دینی ورود شد که این بازی به زبان عربی نیز ترجمه شده است و مورد استقبال کشورهای لبنان و عراق و سایر کشورهای منطقه قرار گرفته است.

مدیر شرکت رسانه گستر بنیسی با بیان این که سومین بازی نیز با عنوان سفر جنجالی با داستانی تخیلی و محتوای اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مباحث دینی و آموزش احکام و سبک زندگی اسلامی پرداخته است که قابلیت اجرا هم در رایانه و هم در موبایل های اندرویدی دارد و مخاطبان می توانند از هر دو سیستم بازی ها را اجرا کنند.

حجت الاسلام داستانی با بیان این که چهارمین بازی با عنوان عملیات انهدام 3، نفس گیر ترین نبرد که در سال جاری منتشر شد، با موضوع عملیات های فتح المبین، خیبر، آزاد سازی پاوه و جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل بوده است.

وی ادامه داد: دست اندرکاران بازی های رایانه ای عمدتا طلاب حوزه های علمیه هستند که زیرنظر کارشناسان مذهبی و اساتید درس خارج ساعت ها بحث های تخصصی در مسائل محتوای اسلامی و نحوه عرضه آن را در قالب بازی دنبال کرده اند و این بازی ها مورد توجه و استقبال گسترده مخاطبان مختلف خصوصا نوجوان قرار گرفته است، به طوری که انهدام 2 جزء پرفروش ترین بازی های ایرانی با فروش گسترده قرار گرفته است.

مدیر شرکت رسانه گستر بنیسی با بیان این که طلاب باید بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی) در حوزه رسانه فعالیت گسترده ای داشته باشند، عنوان کرد: اگر مخاطب مجالس وعظ و خطابه منحصرا متمرکز بر مباحث شنیداری و گفتاری است، بازی های کامپیوتری، همه حسیات مخاطب را درگیر می کند و ماندگاری آن بسیار بالاست.

حجت الاسلام داستانی با بیان این که به دلیل اهمیت بازی های رایانه ای شرکت رسانه گستر بنیسی، بلافاصله پس از انتشار بازی عملیات انهدام سه، این بازی مورد هجمه رسانه های معاند خارجی قرار گرفت، بیان کرد: این واکنش گسترده غرب بر همت تلاشگران طلبه و روحانی این بازی ها، به دلیل ارزش و منزلت والای اسلامی این مجموعه خداپسندانه است.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اصغر کریمی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    0 0
    کار مهم و به جایی انجام شده است .