پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دفاع مقدس متعالی ترین نمونه مقاومت است که باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار شد، گفت: حماسه ایستادگی و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس این جنگ را به یکی از کم نظیرترین پدیده های تاریخ تبدیل کرده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه مردم ایران، اگر چه هزینه های انسانی و مادی عظیمی بر ملت ایران تحمیل کرد، اما برکات زیادی را نیز برای ملت ایران و جهان اسلام به همراه داشت.

وی تصریح کرد: دفاع مردم ما تنها دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از اصول و ارزش های اسلام و انقلاب و در یک کلام انجام تکلیف الهی بود.

فاطمی نسب عنوان کرد: تامین امنیت پایدار برای کشور ایران در برابر تهدیدات مختلف نظامی، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی دشمنان یکی از دستاوردهای مهم مقاومت مردم ایران بود.

وی ادامه داد: قدرت و ظرفیت مقاومت مردم ایران را این روزها در عرصه های مبارزه نیروهای جبهه مقاومت در میدان های عراق، لبنان، سوریه، یمن و سایر امت های اسلامی به روشنی می توان دید.

فاطمی نسب گفت: اجماع جبهه استکبار علیه نظام اسلامی و تحریم ایران در همه ابعاد سبب شد از همان روزهای آغازین دفاع تلاش برای خودکفایی و رفتن به سمت تولید تجهیزات مورد نیاز به بخشی از راهبرد نظام اسلامی تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را آشکار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha