جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه

حوزه/ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه از ساماندهی روزانه ۵ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در بزرگترین موکب قصر شیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سرهنگ حسین قبادی بصیر، از برپایی ۱۵ موکب جهادی در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: دایر شدن موکب های جهادی جهت تسهیل و خدمت رسانی در مسیر زوّار اربعین از کنگاور تا مرز خسروی خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال های اخیر در خدمت زواری بودیم که به مرز مهران در حال حرکت بودند، تصریح کرد: لذا امسال با بازگشایی مرز خسروی و برپایی بیمارستان صحرایی در مرز خسروی، بدنبال خدمت رسانی در مسیر کنگاور تا قصرشیرین و مرز خسروی خواهیم بود.

وی گفت: جهت رفاه حال زائرین با توجه به آوردن امکانات به پای کار، شاهد بیش از ۲۰۰۰ نفر روز جهادگر برای خدمت رسانی خواهیم بود.

سرهنگ قبادی بصیر با بیان اینکه پخش غذا در موکب های مذکور بین زائران اربعین صورت خواهد گرفت، گفت: با توجه به برنامه ریزی قبلی که روزانه بیش از ۵۰ هزار پرس غذا و میان وعده بین زوّار پخش خواهد شد و لازم بذکر است، نوشیدنی شربت، آب و چای نیز در قالب این موکب ها صورت می گیرد.

وی از انجام اقدامات فرهنگی برای زائران این موکب ها خبر داد و اظهار داشت: در حوزه انجام کارهای فرهنگی نیز گروه های جهادی ما در موکب ها فعال خواهند بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم خدمات رسانی سپاه  استان قطعا در حوزه ارائه خدمات درمانی و پزشکی رایگان به زائران است، گفت: با تدابیر صورت گرفته در طول مسیر خدمات سلامت به زائران ارائه خواهیم داد.

وی تامین رفاه و تامین سلامت جسمی زوار و برپایی بیمارستان در مرز خسروی را از وظایف سپاه پاسداران دانست و گفت: ارائه خدمات سلامت، توسط پزشکانی در طول مسیر و موکب ها بصورت رایگان به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha