پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هیچ کس با روزهای بدون خودرو مخالف نیست و برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه تشویق هم می‌کنیم، گفت: برخی از اقدامات دل خانواده شهدا را به درد می آورد؛ صحنه‌هایی که به بهانه روز بدون خودرو با حضور بانوان دوچرخه‌سوار ایجاد می‌شود، در شان تبریز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»  از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، در مراسم تکریم و معارفه دادستان تبریز که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد جدید دستگاه قضایی، تحول، مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن در دوره جدید قابل لمس است، اظهار داشت: مردم از پیگیری مفاسد اقتصادی و اجتماعی نا امید شده بودند اما راهبردهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دوره جدید جامه عمل پوشیده است.

وی افزود: اقدامات شایسته صورت گرفته در رابطه با سلامت نیروی انسانی و سلامت قضات و عدم ملاحظه این و آن در رسیدگی‌ها حتی به تخلفات داخلی کاملا مشهود است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به سپردن مسئولیت‌ها به جوانان در دستگاه قضا، ادامه داد: در دوره جدید جوانان مومن و انقلابی و کاربلد در قوه قضاییه مسئولیت گرفته‌اند که منشا اثرات و برکات مهمی در جهت تحول دستگاه قضایی خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه قضا در استان باید در مسائل اجتماعی و اخلاقی حساسیت بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: طرحی با عنوان «سه‌شنبه های بدون خودرو» مدتی است در سطح شهر تبریز اجرا می‌شود، اما عده‌ای با این بهانه اقدام به رفتارهای نامتعارف کرده‌اند که ورود قوه‌قضائیه را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هیچ کس با روزهای بدون خودرو مخالف نیست و برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه تشویق هم می‌کنیم، اضافه کرد: برخی از اقدامات دل خانواده شهدا را به درد می آورد؛ صحنه‌هایی که به بهانه روز بدون خودرو با حضور بانوان دوچرخه‌سوار ایجاد می‌شود، در شان تبریز نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از بنیان‌گذاران سه‌شنبه‌های بدون خودرو در تبریز ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم در مرکز شهر با چنان وضعی رفت و آمد شود. لذا دادستان محترم نه با خشم، بلکه با حلم و عطوفت به این گونه مسایل ورود کند و دل خانواده شهدا را به درد نیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم، اما اجازه نمی‌دهیم در وسط شهر با وضعیتی که دیروز در میدان ساعت تبریز حاکم بود، دوچرخه سواری بانوان انجام گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha