شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی و جمعی از اعضای شورای عالی و مجمع عمومی و کارکنان جامعه مدرسین و مسئولین نهادهای حوزی در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با حضور حضرت آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی و جمعی از اعضای شورای عالی و مجمع عمومی و کارکنان جامعه مدرسین و مسئولین نهادهای حوزوی در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

براساس این گزارش: در این مراسم حضرت آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اهداء هدیه و لوح سپاس از خدمات و زحمات قریب به 30ساله حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی در جامعه مدرسین تقدیر و تشکر نمود.
 
آیت‌الله یزدی در ادامه این مراسم با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام سعید بهمنی به معرفی ایشان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات و آشنایی ایشان با مسائل روز دنیا در انجام امور محوله موفق باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی در این مراسم ضمن تشکر از الطاف ریاست و اعضای محترم جامعه مدرسین طول خدمت به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های خود و بخش‌های تابعه در مدت 8 ساله تصدی مسئولیت دفتر جامعه مدرسین پرداخت.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهمنی نیز با تشکر از حسن ظن و اعتماد آیت‌الله یزدی در واگذاری این مسئولیت ضمن درخواست از حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی و دیگر کارکنان جهت مشارکت و همکاری در انجام هر چه‌بهتر مسئولیت، ابراز امیدواری کرد با مشارکت همکاران بتوانند در پیش برد اهداف و ارتقاء جامعه مدرسین بر اساس اساسنامه، منویات مقام معظم رهبری در گام دوم و مراجع عظام تقلید قدم‌های مؤثری بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha