شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رستوران غذای حلال جدید در لانگ آیلند افتتاح شد

حوزه/ رستوران خانوادگی و مستقل غذای حلال به تازگی در راکویل سنتر، واقع در لانگ آیلند افتتاح شده است و مشتریان می توانند از غذاهای سنتی و غیرسنتی این رستوران بهره مند شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، رستوران غذای حلال اخیرا توسط یک خانواده مسلمان در لانگ آیلند واقع در ایالت  نیویورک در آمریکا افتتاح شده است.

 رستوران خانوادگی  و مستقل «زورا حلال گریل»  که به تازگی در شهرک راکویل سنتر در نیویورک افتتاح شده، متعلق به زورا حمید و خانواده اش می باشد.

 این رستوران محلی برای حضور میهمان انداشته و مشتریان همچنین می توانند غذا را با خودشان ببرند. غذاهای حلال این رستوان شامل مرغ ، بره و فلافل برنج و  غیره می باشند. مراجعان همچنین می توانند همبرگر، بال مرغ و استیک پنیر سفارش دهند و رستوران هر روزه (دوشنبه تا یکشنبه) از ساعت 11 صبح تا 9:30 غروب باز می باشد

گفتنی است در سال های اخیر غذاهای حلال و اسلامی، با دستورپخت های شرقی و متفاوت به ویژه در میان آمریکایی ها با استقبال قابل توجهی روبرو بوده و دستفروشان مسلمان زیادی به این شیوه موفق به کسب درآمد شده و غذاهای حلال را نیز به غربی ها معرفی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha