شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خیریه

حوزه/ در حرکتی که توسط دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه مریلند با همکاری دیگر داوطلبان انجام گرفت، بیش از 20 هزار وعده غذایی برای اهدا به بانک های مواد غذایی آماده سازی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مریلند به طور داوطلبانه با دانشجویان سایر ادیان و اقلیت ها برای بسته بندی و تهیه 20 هزار وعده غذایی برای خانواده های نیازمند ، داوطلب شدند.

عدنان ضابر رئیس پیشین انجمن اسلامی دانشگاه مریلند در این باره گفت: کسانی که این بسته ها را تهیه می کنند ما را از نزدیک نخواهند دید تا فرصتی برای تشکر داشته باشند، علاوه بر این این کیسه های کوچک مرغ و سبزیجات چیز مهمی نیست، همین که شادی و لبخندی بر لب شخص دیگری بیاورد برای ما مایه خوشحالی و افتخار است.

 صابر یکی از حدود 150 داوطلب دانشجویی بود که عصر سه شنبه در داخل کلیسای یادبود دانشگاه مریلند جمع شدند تا بیش از 20،000 وعده غذایی را برای خانواده های نیازمند منطقه واشنگتن دی سی آماده سازی کنند.

وعده های غذایی بسته بندی شده ، شامل برنج ، سویا ، سبزیجات خشک ، ویتامین ها و مواد معدنی خشک بوده و این بسته ها به به بانک های مواد غذایی محلی (که نیازمندان می توانند از آن ها غذا دریافت کنند) در واشنگتن دی سی، ، و همچنین به شهرهای پرنس جورج و مونتگومری ارسال می شوند.

ضابر دانشجوی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در این رابطه افزود: مهم است که دانشجویان با ایمان و  دانشجویان از ادیان و پیشینه های مختلف برای یک هدف مشترک متحد شوند و این رویداد را یک تجربه همگانی بدانند.

گفتنی است جمعی از داوطلبان از سازمان «مریلند حلال» و موسسه «مبارزه با گرسنگی ترپ» نیز آنان را همراهی کنند. در سال جاری موسسه «مبارزه با گرسنگی ترپ»  بیش از 350 هزار وعده غذایی را بسته بندی کرده است از زمان آغاز فعالیتش در سال 2013 بیش از 3 میلیون وعده غذایی به نیازمندان داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha