پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زن تازه مسلمان: 5 سال طول کشید به مادرم بگویم اسلام آورده ام!

حوزه/ یک زن جوان نیجریه ای داستان اسلام آوردنش را تعریف کرده و می گوید از ترس به خطر افتادن سلامتی مادرش، این خبر را 5 سال در سینه نگه داشته است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از vanguardngr، یک زن جوان نیجریه ای که تصمیم گرفته مسلمان شود، در سلسله پیام های توئیتری تعریف می کند که چگونه این خبر را فاش کرده و اینکه به دلیل ترس از واکنش های خانواده اش به ویژه مادرش که نگران سلامتی او بوده، به مدت 5 سال مجبور شده ایمانش را مخفی کند.

عایشه عادیا در توئیتر خود نوشت: من به معنای واقعی کلمه 5 سال طول کشید تا جرات کردم به مادرم بگویم که یک مسلمان هستم.

وی گفت: در تمام این سال ها نمی دانستم که واکنشی نشان میدهد. اینکه آیا سکته زده  دچار حمله قلبی می شود یا می میرد ... من با ترس منتظر ماندم ... سپس روزی یکی از دوستان به من گفت فقط بروید با او تماس بگیرید و بگویید. اگر هر اتفاقی بیفتد خواست و اراده خدا خواهد بود.

این زن جوان تازه مسلمان می گوید: سپس با او تماس گرفتم، نخستین واکنش او شوک و انکار بود. و حاضر نبود بپذیرد که دخترش بااو تماس گرفته و حاضر به شنیدن صدای من نبود.

 در دو روز آینده ، او موفق به صحبت با او شد و سرانجام مادر تصمیم او را پذیرفت.

وی نوشت: روز بعد ... قبل از اینکه بتوانم به او زنگ بزنم ، او تماس گرفت تا برای آخرین بار با من صحبت کند ... من به او گفتم که هیچ چیز نظر من را تغییر نخواهد داد. به او گفتم که چه چیز مرا به اسلام جلب کرده و اینکه هرگز برنمی گردم...

عادیا خاطر نشان کرد: چند روز بعد مادرم شروع به رفتار عادی با من کرد و به من گفت اگر این همان چیزی است که من به آن اعتقاد دارم پس همین باشد ... پس از سال ها منتظر ماندم تا این کار را انجام دهم. انگار باری از روی شانه هایم برداشته شد... اما لحظه ای که به او گفتم، خدا بار آن را از من برداشت.

گفتنی است نوشته های این زن تازه مسلمان، بیش از 3000 بار به اشتراک گذاشته شدند و بیش از 8600 بار پسندیده شده و واکنش های مثبتی ایجاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha