پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ کارکنان مدارس و مراکز حوزوی همزمان با هفته دفاع مقدس با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای گرانقدر عهد و پیمان بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  کارکنان مدارس و مراکز حوزوی در سالروز جنگ تحمیلی، ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت با آرمان های حضرت امام(ره) و شهدا عهد و پیمان بستند تا در هفته دفاع مقدس اهتمام بیشتر و بهتری نسبت به موارد ذیل داشته باشند:

1. با تأسی و الگوپذیری از سیره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس همچون شهید برونسی؛ شهید مجید شهریاری؛ شهید رضایی نژاد؛ شهید کلهری؛ شهید همت و ... در این هفته، اهتمام بیشتری نسبت به انجام رسالت ها و کارها و وظایفی که بر عهده ما گذاشته شده خواهیم داشت.

2. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری: (زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ یاد شهدا بالاترین ارزش را دارد) در طول این هفته، هر روز کاری خود را با نثار فاتحه و یاد کردن از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس آغاز می کنیم.

3. مانند سرلشگر صیاد شیرازی؛ شهید ابراهیم هادی؛ شهید زین الدین؛ شهید بابایی و ... به نماز اول وقت و جماعت و شرکت در مراسمات مرتبط با بزرگداشت دفاع مقدس اهتمام بیشتری نشان می دهیم.

4. مثل شهیدان رجایی و باهنر و ... در ارتباط با ارباب رجوع و خدمت بی منت به طلاب در نهایت ادب و تواضع و با چهره ای گشاده، سعی در حل مشکلات ایشان می نماییم.

5. در استفاده از بیت المال همچون مهندس شهید باکری؛ روحانی شهید میثمی؛ شهید حسن باقری و ... نهایت وسواس و دقت را بکار گرفته و در نگهداری از امکاناتی که در اختیار ما گذاشته شده اصل امانتداری را رعایت می کنیم.

6. در رعایت اخلاق، ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در محیط کار و زندگی مانند شهید آوینی؛ شهید احمدی روشن؛ شهید بروجردی و ... تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

7. مانند سردار شهید قلی پور؛ شهید حسین عبدی؛ شهید رضا عزیززادگان و ... با روحیه همدلی، همراهی و همکاری بیشتر انس داشته و در کارهای گروهی مرکز، فعال و با نشاط بیشتری شرکت خواهیم کرد.

8. مثل شهید یونس زنگی آبادی؛ روحانی شهید علی تمام زاده؛ شهید مدافع حرم محمد اینانلو و ... با پیروی از دستور اسلام مبنی بر صله رحم، در طول این هفته نسبت به دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در بین اقوام و همسایگان خود اهتمام خواهیم داشت.

9. تمام تلاش خود را برای تقویت و گسترش روحیه کار جهادی و انقلابی با محوریت دو عنصر اخلاق و ایثار در فضای کاری و زندگی خود همچون شهید بلباسی؛ سردار شهید کاظمی؛ شهید محسن حججی و ... به کار خواهیم بست.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha