جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای روستای وکیل قشلاق

حوزه/ با مشارکت و همکاری مدرسه علمیه امام صادق (ع) و مدرسه سفیران هدایت بیجار یادواره شهدای روحانی روستای «وکیل قشلاق» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یادواره شهدای روحانی، با حضور حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و نیز مدیریت مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان، در روستای وکیل قشلاق شهرستان بیجار برگزار شد.

در این یادواره، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت امروز مملکت مرهون ایثار و رشادت فرزندان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس است که باید قدردان خون این شهیدان و خدمتگزار خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: شهیدان با نثار جان خود به دشمنان نظام اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک مقدس ایران به دست اجنبی بیفتد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز بسیاری از فرزندان شهدا، محبت پدری را لمس نمی کنند که این امر برای این فرزندان بسیار سنگین است، ولی باید گفت که پدران این فرزندان با تاسی از ارباب بی کفن شان؛ امام حسین (ع) جان خود را در دفاع از مملکت و نظام اسلامی فدا کردند.

وی تصریح کرد: شهدا رفتند و استقلال و حریت را به ایران اسلامی هدیه دادند.

در ادامه این مراسم، از خانواده شهید طلبه «زین العابدین میرزایی» با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، پس از پایان این مراسم، روحانیون، طلاب و خانواده های شهیدان بر سرمزار شهدای این روستا حضور پیدا کردند و با آرمان های این عزیزان تجدید بیعت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha