پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: شهدا راه را با آگاهی انتخاب کردند و از سرانجام مسیر خود به خوبی اطلاع داشتند و همین جسارت رزمندگان و شهدا باعث شکست و سرافکندگی دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی درحاشیه مراسم شب خاطره که در مدرسه صالحیه قزوین برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: روحیه بالای رزمندگان و شادابی آنها در جبهه های حق علیه باطل توصیف نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می شود، چرا که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رزمندگان دلیر اسلام در راه دفاع از آرمان های نظام و ولایتمداری، جان خویش را نثار و توطئه های شوم استکبار ستیزان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین عنوان کرد: در جبهه های حق علیه باطل هیچ گاه در چهره رزمندگان خستگی مشهود نبود و همیشه روحیه بالا و تاثیرگذاری در جبهه های حق علیه باطل داشتند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مردان و زنان در آن سال ها با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی کردند و با ایثار خود زمینه های رشد و شکوفایی کشور را تا به امروز فراهم ساختند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهدا راه را با آگاهی انتخاب کردند و از سرانجام مسیر خود به خوبی اطلاع داشتند و همین جسارت رزمندگان و شهدا باعث شکست و سرافکندگی دشمنان شد.

وی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای روحانیت بیان کرد: باید در این محفل شب خاطره  یادی کنیم از شهید سید مهدی اسلامی خواه که مسئول عقیدتی لشگر ۱۶ زرهی بودند که حماسه ها و دلاوری های این شهید والا مقام درجبهه های حق علیه باطل شنیدنی است که چگونه در بلندی های الله اکبر در غرب اهواز رشادت بالایی در برابر دشمن بعث داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha