جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آغاز سال تحصیلی

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران استان سیستان و بلوچستان، با حضور مدیرحوزه های علمیه کشور برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در زاهدان اظهارکرد: بحمدلله امروز به برکت وجود حوزه ها و مدارس علمیه در بخش خواهران و برادران مسیر مطلوبی برای ادامه تحصیل علاقه مندان برای کسب علوم و معارف اسلامی فراهم شده است.

حجت الاسلام مرتضی عرب خالص ادامه داد: در حال حاضر در استان 13 مدرسه علمیه و یک مؤسسه آموزشی ویژه خواهران دایر است که با استقبال پرشور علاقه مندان هر ساله شاهد ادامه تحصیل دانش پژوهان در رشته های علوم اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه زاهدان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نگاه تحولی مدیریت حوزه های علمیه خواهران همه شهرهای استان دارای مدرسه علمیه هستند تا خواهران علاقه مند بتوانند به سهولت به ادامه تحصیل بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در طی این سالها سیاست کاری بر تقویت و پرورش طلاب بومی بوده است و هم اکنون 95 درصد اساتید بومی باشند، افزود: در حال حاضر امکان ادامه تحصیل خواهران طلبه در سطح سه نیز در رشته های و گرایش های مختلف فراهم است که علاقه مندان می توانند از امکانات موجود در همه شهرهای استان بهره مند شوند.

وی در پایان اظهارکرد: آیین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادارن سیستان و بلوچستان روز شنبه ششم مهرماه از ساعت 8:30 صبح با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیر حوزه علمیه برادران و گزارشی هم از سوی مدیر حوزه علمیه خواهران، در مصلی بزرگ قدس شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha