جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: سیاست های والای رهبر معظم انقلاب که خطایی ندارد، متاثر از فهم قرآنی است؛ قرآن کریم می فرماید، اگر تحمل و صبر و تقوا داشته باشید هیج دشمنی به شما ضربه نخواهد زد؛ قرآن کریم می فرماید هرگز دشمن را نزدیک خود نگیرید و کافران دوست دارند شما به سختی بیفتید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره  مسابقات قرآن کریم در اصفهان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی در زمینه قرآن فعالیت کردیم و همت والای قاریان و حافظان قرآن به جایی رسید که دهان یاوه گویانی که شیعه را متهم به دوری از قرآن می کردند، بسته شد.

وی با اشاره به اینکه حافظان قرآن روز به روز افزایش می یابند گرچه تعداد زیادی تا 10 میلیون حافظ قرآن کریم که مطالبه رهبر معظم انقلاب است، فاصله داریم، ولی سرعت خوبی را در پیش گرفته ایم، تصریح کرد: موارد  متعددی از نوجوانان و جوانان در سطح کشور به سمت مانوس شدن با قران کریم  رفته اند و به نحو خوبی حفظ قرآن کریم کرده است.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان ابراز کرد: فهم قرآنی بهترین راهنما برای کارهای سیاسی است، چرا که که به تعبیر حضرت علی(ع) فهم قرآن قلب انسان را بهار می کند و ثمرات بسیاری می دهد؛ دشمن شناسی میوه قلب بهاری متاثر از فهم قرآنی است.

وی ابراز کرد: سیاست های والای رهبر معظم انقلاب که خطایی ندارد، متاثر از فهم قرآنی است؛ قرآن کریم می فرماید، اگر تحمل و صبر و تقوا داشته باشید هیج دشمنی به شما ضربه نخواهد زد؛ قرآن کریم می فرماید هرگز دشمن را نزدیک خود نگیرید و کافران دوست دارند شما به سختی بیفتید.

آیت الله طباطبایی عنوان کرد: تمام برنامه های زندگی انسان و آنچه به آن نیاز دارد در قرآن کریم است.

امام جمعه اصفهان در پایان گفت: قرآن در آخرت هم شفاعت می کند و شفاعت آن پذیرفته شده است و همچنین اگر گله مند شد، گله او پذیرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha