جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بلک

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، خواستار حمایت دستگاه های اجرایی از مسابقات قرآن شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک در حاشیه دومین دور روز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمانی حضور خود به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان و برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم را به فال نیک می گیرم وخوشبختانه نخستین جلسه اداری بنده با اعضای این سازمان پیرامون برگزاری همین مسابقه برگزار شد.

وی افزود: در پرتو قرآن و استفاده از این کتاب آسمانی همه فعالیت ها و امور به خوبی و به بهترین شکل پیش می رود و زمان برای ما از امکانات مالی در حوزه برگزاری این مسابقه مهم تر بود و به لطف خداوند و قرآن کریم توانستیم به خوبی از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و فرهنگ اصفهان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: تقسیم کار درون مجموعه ای موجب پیگیری همه بخش های مسابقه در اصفهان شد و کمیته ها به درستی توانستند فعالیت های خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات سازماندهی کنند، پیگیری کارها در میدان عمل و تدابیر کمیته پشتیبانی موجب ایجاد سهولت در بخش های اجرایی مختلف مسابقه شد.

بلک ادامه داد: در بخش هایی که باید با سایر دستگاه ها ارتباط می گرفتیم جلسات متعددی را تشکیل دادیم و به سرعت مسئله تردد و ترابری، پذیرایی، استقبال و اسکان متسابقین را هماهنگ کردیم. اطلاع رسانی بخش مهم دیگر فعالیت ما در برگزار کردن چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بود که خوشبختانه با توجه به سلیقه مردم اصفهان، هماهنگی های خوبی در این زمینه ایجاد شد.

وی اضافه کرد: زینت بخشی عوامل امامزادگان استان اصفهان و حضور به موقع و دقیق و با برنامه متسابقین و میهمانان در مسابقه و برقراری ارتباطات تصویری و صوتی نیز از دیگر عواملی که بود که همکاران ما در سازمان اوقاف و امور خیریه برای آن زحمات زیادی کشیدند، امیدواریم مخاطبان و بینندگانی که شاهد برگزاری مسابقات هستند، ما را قضاوت کنند، زیرا هیچ خللی در طول برنامه صورت نگرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات داشتیم فرصت برگزاری جلسات مداوم با سازمان ها و نهاد های مختلف استان را نداشتیم و انشالله اگر دستگاه ها تمایل به مساعدت اوقاف و امور خیریه در برگزاری این مسابقه داشته باشند، در طول برگزاری مسابقه نیز این مساعدت قابل انجام است.

بلک افزود: آیت الله طباطبایی نژاد به عنوان امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان زحمات و الطاف زیادی نسبت به این دوره از مسابقات داشتند و ما از ایشان تشکر می کنیم و حمایت تمام قدی از مسابقات داشته اند، رسانه های مختلف استان همچون رسانه ملی فعالیت خوبی داشته اند و از رسانه ها نیز بابت تبلیغات و اطلاعرسانی از برنامه های این دوره مسابقات قرآن کریم نیز تشکر میکنم.

وی ادامه داد: از همکاران و عوامل شرکت مخابرات استان اصفهان نیز بابت همکاری های صمیمانه شان تشکر و قدرانی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha