جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابراهیم اسلام پناه

حوزه/ رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از بسیج 300 خادم افتخاری، رسمی و پزشکی در موکب حرم کریمه‌ اهل‌بیت(س) خبر داد و گفت: این افراد سه شنبه 9 مهرماه به کشور عراق اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ابراهیم اسلام‌پناه طی گفت‌و گویی از استقرار موکب حرم بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال بیش از ۳۰۰ خادم افتخاری، رسمی، قراردادی، خدماتی و پزشکی در موکب حرم مطهر کریمه‌ اهل‌بیت(س) در ایام اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: طبق توافقاتی که با سازمان هلال احمر صورت گرفته، تیم پزشکی، پرستاری و فوریت‌های پزشکی متشکل از ۵۳ نفر، امسال از ۱۵ مهرماه در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مستقر شده و خدمات درمانی را به زائران ارائه خواهند داد.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که امسال خدمات رفاهی و فرهنگی بهتری به بانوان در موکب حرم مطهر ارائه خواهد شد، ادامه داد: در همین راستا امسال ۵۰ خادمه در بخش بانوان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۰ خادم نیز در قالب تیم‌های خدماتی فرهنگی، ایستگاه‌های‌ صلواتی، اسکان، تعمیرات، کفشداری، خیاطی، ویلچر، سفیران، مراسمات، امانتداری، رسیدگی به امور گمشدگان و … پذیرای زائران حسینی خواهند بود.

اسلام‌پناه با تأکید بر این‌که تلاش کرده‌ایم در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) فعالیت‌ها برای خدمت به زائران امام حسین(ع)، جامع و کامل باشد، افزود: نزدیک به ۸۰ نفر از خادمان رسمی، قراردادی و افتخاری نیز در بخش پشتیبانی از جمله فنی مهندسی و حراست و همچنین بخش رسانه خدمات‌رسانی خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که تیم پیشرو در بحث راه‌اندازی موکب آستان مقدس روز سوم مهرماه به کشور عراق اعزام شدند، گفت: تیم اصلی نیز روز سه‌شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۸ طی مراسمی به عراق اعزام خواهند شد و تا بعدازظهر روز بیستم ماه صفر(اربعین حسینی) در موکب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) مستقر خواهند بود.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در پایان از تمامی معاونان، مدیران و کارکنان حرم مطهر و همین طور خیرینی که در برپایی موکب کمک کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha