سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معامله قرن

حوزه/ ماموستا شیرزاد ایزدی گفت: اسرائیلی که روزگاری شعار «از نیل تا فرات» را سر می داد، امروز در دیوارهای بلند بتنی که خود ساخته، محصور شده است که این یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.

 ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اسناد و کتب دینی نشان می دهد که همه مسلمانان یک قبله و یک پیامبر دارند، لذا دم زدن از اختلاف کاری بیهوده و از روی شیطنت است.

این روحانی اهل سنت در ادامه با تاکید بر اینکه وحدت نیاز مبرم امروز جهان اسلام است، گفت: سرنوست امروز مردم یمن نتیجه بی تفاوتی و سیاست منفعلانه برخی از کشورهای مسلمان است که این وضعیت مایه سرافکندگی برای این کشورهاست.

وی با اشاره به ثبات سیاسی ایران در قبال مسئله فلسطین، تاکید کرد: اگر امروز دنیای استکبار و جریان جهانی صهیونیسیم علیه ملت و نظام ایران توطئه می کنند همه اینها نتیجه موضوع سیاسی ایران در قبال دفاع از مردم فلسطین است. جمهوری اسلامی از بدو تشکیل همواره حامی مردم فلسطین بوده و هست.

ماموستا ایزدی، «معامله قرن» را مایه سرافکندگی برای جهان و به ویژه کشورهای مرتجع اسلامی عنوان کرد و افزود: دفاع از حقوق حقه مردم بی دفاع فلسطین وظیفه دینی و شرعی همه مسلمانان است، ولی با کمال تاسف می بینیم که کشورهای عربی در حال عادی سازی روابط دیپلماتیک خود را دشمن درجه یک اسلام هستند!!

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسرائیلی که روزگاری شعار «از نیل تا فرات» را سر می داد، امروز در دیوارهای بلند بتنی که خود ساخته، محصور شده است که این یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.

ماموستا ایزدی با اشاره به اینکه سرمنشا تروریست جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: تروریسم جهانی امروز با حمایت همه جانبه جریان های وهابیت، یهودیت و... حمایت می شود که این امر بارها برای جهانیان به اثبات رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل گروهک های تروریستی در اصل برای تحت فشار دادن جمهوری اسلامی برای کوتاه آمدن از آرمان های خویش است، گفت: هدف اصلی و غایی تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است، ولی به حمد خداوند متعال و فداکاری مدافعان حرم، این توطئه تاکنون راه به جایی نبرده است و بی شک روزگاری نه چندان دور دامن خودشان را خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha