شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان

حوزه/ سردار کامرانی صالح به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته نیروی انتظامی، با حضور در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، به سؤالات طلاب همدانی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته نیروی انتظامی، با حضور در مدرسه علمیه آیت الله آخوند همدانی، به سؤالات طلاب  پاسخ داد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس، به نقشه های دشمن علیه انفلاب نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب فهمیدند که انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی علم قیام بر پا کرده است به همین دلیل بیش از 35کشور دنیا با دوازده لشکر مکانیزه و تجهیزات مدرن قصد از بین بردن نظام را در دوران دفاع مقدس داشتند.

سردار کامرانی صالح افزود: البته تحلیل دشمن به لحاظ ظاهری، مادی و اطلاعاتی درست بود و آنها با امکانات خود می توانستند ایران را در آن زمان به راحتی تصرف کنند اما دشمنان انقلاب, به لحاظ معنوی و الهی این انقلاب را درک نکرده بودند.

فرمانده انتظامی انتظامی استان همدان رهبری، مردم و دین باوری را سه ضلع پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: هدف دشمن از اقدام به جنگ نظامی علیه ایران پراکنده کردن مردم از اطراف آرمان های انقلاب بود که موفق به این اتفاق نشد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بر خلاف همه تحلیل های دشمنان بر آرمان های خودشان ثابت قدم ماندند و چه بسا استوار تر هم به پای آن ایستادند و تقدیم جان و مال خود نصرت الهی را باور داشتند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به خاطراتی از عملیات والفجر 8 یادآور شد: معجزات الهی را در جنگ هشت ساله بارها به چشم دیده شد و دست الهی کاملا قابل رؤیت بود

در پایان این نشست، فرمانده انتظامی استان همدان به سؤالات طلاب همدانی پیرامون عملکرد نیروی انتظامی و وظایف آن پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha