جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی، گفت: امروز نیروی انتظامی با تاسی از آیات قرآن در مبارزه با فساد پیشتاز است و امیدواریم به زودی ریشه فساد در جامعه از بین برود.

به گزارش خبرنکار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان، با تبریک هفته دفاع مقدس، استکبار ستیزی را یکی از مهم ترین آموزه های اسلام دانست و گفت: همه پیامبران و ائمه(ع) در این راه بسیار تلاش کرده اند. امام خمینی (ره) نیز در انقلاب اسلامی ایران، حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم را به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی به همگان معرفی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، زیر بنای همه حرکت ها را حرکت توحیدی دانست و ابراز داشت: اگر از قرآن کریم دور شویم و تزکیه و تعلیم نداشته باشیم، نتیجه اش قرار گرفتن در گمراهی و تاریکی است و قطعا ضرر خواهیم کرد.

وی با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی، یادآور شد: امروز نیروی انتظامی با تاسی از آیات قرآن در مبارزه با فساد پیشتاز است و امیدواریم به زودی زود ریشه فساد در جامعه از بین برود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، خدمت به نظام و ایجاد امنیت برای کشور را برای نیرو های انتظامی یک افتخار دانست و گفت: شما عزیزان باید به همه دنیا نشان دهید که امنیت عالی کشور  مرهون خون شهدا و دعای خیر خانواده های آنها، هدایت های رهبر معظم انقلاب و فداکاری ماموران نیروی انتظامی است.

وی در پایان همراهی پلیس استان همدان با حوزه علمیه را قابل تقدیر عنوان کرد و یادآور شد: تعامل پلیس استان با همه ارگان ها در وضعیت مطلوب و مفیدی قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha