چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: ملت ایران پیام مقاومت و ایستادگی را از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس دریافت کرده اند و با وحدت کلمه و همدلی، در برابر دشمن ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد گفت: در دفاع مقدس رزمندگان ما در نبردی فراموش نشدنی در مقابل تمام قدرت های دنیا ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ثبات، امنیت و استقلال امروز کشورمان، بی ترید مدیون رشادت های شهدا، جانبازان، آزادگان،   رزمندگان و اتحاد ملت در روزهای دفاع مقدس است و امروز می توانیم دربرابر تمام توطئه های بدخواهان ملت همان الگو را سرلوحه خود قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران برای دفاع از استقلال کشور که از دستاوردهای انقلاب بود، به میدان آمدند و در برابر دشمن متجاوز جان خود را کف دست گذاشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ایثار و قبول شهادت از برترین ارزش های معنوی فرهنگ اسلامی است که در تثبیت استقلال کشور و هویت دینی و ملی نقش بی بدیل دارد.

 وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در جهان امروز و با توجه به شرایط اقتصادی که برای آنها پیش آمده است، باید با پیام مقاومت و ایستادگی که از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس دریافت کرده اند و وحدت کلمه و همدلی، در برابر دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha