جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت معرفی حوزه به مردم، گفت: مردم حق دارند بدانند در حوزه علمیه چه می گذرد و با فعالیت ها آن آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در نشستی با مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، بر شناساندن بیشتر حوزه علمیه به مردم تاکید کرد و گفت: امروز مردم با رسالت و نقش حوزه علمیه آشنا نیستند و باید با برگزاری برنامه های فرهنگی، جوانان و علاقه مندان  ورود به حوزه را تشویق و ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: مردم حق دارند بدانند در حوزه علمیه چه می گذرد، لذا رسالت ما این است که با برنامه ریزی های درست، حوزه  و فعالیت هایش را به جامعه معرفی کنیم.

مدیرحوزه علمیه قزوین بر برگزاری منظم جلسات مدیران مدارس و برنامه ریزی حضور طلاب در پیاده روی اربعین تاکید کرد و گفت: عاشقان حضرت امام حسین (ع) با شرکت در این گردهمایی عظیم، تبعیت خود را از دستورات الهی و آموزه های آن امام همام اعلام می کنند که در هیچ شرایطی زیر بارظلم نمی روند و هرگز دست از حمایت حق بر نخواهند داشت.

وی یادآور شد: پیاده روی اربعین حال و هوای معنوی دارد که کمتر درجای دیگری تجربه می شود و علاقه مندان از این طریق ارادت خود را به اهل بیت (ع)   نشان می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    2 0
    سلام به مدير شجاع ومردمي واقعا اين حق مردم است كه بدانند در حوزه هاي علميه بالاخص در قزوين چه مي گذرد ، اگر به ميز وروي ميز اين جلسات نگاه كنند وآن را با 5سال پيش مقايسه كنند خيلي چيزها دستگيرشان خواهد شد كه چقدر زحمت كشيده اند دراين وضعيت آشفته يه كم قناعت وسادگي داشته باشيم ياعلي
    • سید IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
      1 0
      باسلام متاسفانه برخی حوزه های علمیه در این چند سال اخیر درگیر ظواهر شدند و اشرافیگری و تجمل گرایی بیش از اندازه در این قشر رخنه کرده. چیزی که مردم را از دین و اسلام و قرآن دور میکند این است که ببینند داعیان دین خود دچار انحراف شدند و میان حرف و عملشان فاصله ای بسیار است. خدا به داد مردم برسد.