جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شکست عربستان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان شکست ارتش عربستان را شکست جریان صهیونیست و ضداسلام عنوان کرد و گفت: پیروزی مردم یمن بر عربستان پیروزی اسلام واقعی بر اسلام آمریکایی بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به شکست مفتضحانه عربستان سعودی در برابر مردم یمن، اظهار داشت: این روزها برای عربستان به سختی می گذرد، زیرا تمامی نقشه هایی که برای از بین بردن انقلاب مردم یمن در اتاق های فکر خود کشیده بود، در حمله سنگین اخیر رزمندگان یمنی نقش بر آب گردید.

امام جمعه شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه توکل، شجاعت و جسارت رمز پیروزی بزرگ یمن بر ارتش عربستان و ائتلاف ضدمردم یمن بود، تاکید کرد: ابعاد شکست اخیر آل سعود به حدی سنگین است که حتی رسانه های داخلی عربستان و کشورهای حامی خاندان وهابی آل سعود قادر به سانسور آن نبودند؛ این خود یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت در منطقه بود.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تاکید کرد: عربستان تاوان کشتار کودکان و زنان بیگانه یمنی را داد و بی شک ابعاد پیروزی جبهه مقاومت یمن زمینه ایجاد روحیه در کشورهای مسلمان و حتی غیر مسلمان را مهیا خواهد کرد، لذا باید گفت که شکست عربستان در برابر مردم و ارتش یمن شکست کل جریان تروریسم جهانی بود.

امام جمعه شهرستان مریوان اظهار کرد: این پیروزی برای یمنی ها سربلندی و برای بن سلمان و آل سعود مایه سرافکندگی است، زیرا عربستان با تمام تجهیزات پیشرفته روز نظامی نتوانست در برابر اراده پولادین مردم یمن مقاومت کند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: پیروزی اخیر مردم یمن بر رژیم عربستان به نوعی پیروزی اسلام واقعی و راستین بر اسلام آمریکایی و اسلام وهابیت بود.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه پیروزی بزرگ یمن بر ارتش عربستان در روزهای آینده معادلات بسیاری را در منطقه و حتی جهان تغییر خواهد داد، گفت: بی شک در ساختار حکومت آل سعود اکنون آشفتگی غالب شده و سردرگمی، فرماندهان و نظامیان این کشور را درگیر خود نموده است.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی وعده فتح عربستان را داده بودند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عربستان فرمودند «کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا به بدی دولت سعودی سراغ ندارم. هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم فاسد است، هم ظالم است، هم وابسته است. این دولت اینجوری را برایش امکانات هسته‌ای فراهم می‌کنند. اعلام کردند که نیروگاه هسته‌ای برایش می‌سازند. اعلام کردند که مراکز تولید موشک درست می‌کنند. اینجا اشکالی ندارد، چون وابسته به آنها و  چون متعلق به آنهاست! حالا البته اگر بسازند هم بنده شخصاً ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم که اینها ان‌شاالله در دوران نه چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد».

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود گفت: تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آینده نکبت بار عربستان، این روزها در حال تحقق یافتن است که این نشان از درایت و آینده نگری معظم له دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha