جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه روحیه مقاومت در مردم یمن روز به روز تقویت می شود، گفت: مردم یمن با توکل به خداوند متعال، شجاعت، جهاد و... امروز در موقعیتی هستند که رژیم آل سعود را به لبه پرتگاه برده اند و بن سلمان و اذنابش به فکر فرار از این دامی که روزگاری خود برای مردم و کشور یمن پهن کرده بودند، هستند.

حجت الاسلام المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که پیروزی نهایی از آن مومنان و مستضعان خواهد بود و خود به عینه در روزهای گذشته تحقق این وعده الهی را دیدیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به جنایات رژیم کودک کش آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن، تاکید کرد: چندین سال متوالی است که مردم یمن از زمین، هوا و دریا در محاصره شدید هستند به طوری که در طول این مدت هزاران کودک و زن یا در اثر بیماری جان سپرده اند یا در حملات هوایی و موشکی به شهادت رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه شدت این حملات از سوی عربستان سعودی و ائتلاف علیه یمن تنها برای به زانو درآوردن مقاومت مردم این کشور است، گفت: علیرغم آنچه که بر مردم بی دفاع یمن گذشت، امروز می بینیم که عربستان در باتلاقی به دام افتاده است که برای همه زورگویان و جنایتکاران جنگی می تواند یک عبرت تاریخی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه روحیه مقاومت در مردم یمن روز به روز تقویت می شود، اظهار داشت: مردم یمن با توکل به خداوند متعال، شجاعت، جهاد و... امروز در موقعیتی هستند که رژیم آل سعود را به لبه پرتگاه برده اند و بن سلمان و اذنابش به فکر فرار از این دامی که روزگاری خود برای مردم و کشور یمن پهن کرده بودند، هستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه پیروزی خیره کننده انصارالله یمن بر عربستان سعودی نتیجه قوت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه است، گفت: این روزها دیگر امیدی برای عربستان و دیگر همدستان جنایتکارش در رسیدن و فتح کشور یمن باقی نمانده است و تنها فکری که در اذهان مخدوش سعودی هاست، سرپوش گذاشتن بر این شکست مفتضحانه می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: سران نظامی عربستان در آغاز تهاجم به یمن وعده دادند که این جنگ به یک ماه نخواهد رسید، ولی اکنون بیش از یکصد کیلومتر مربع از استان نجران خود را در دست نیروهای یمنی می بینند که این عواقب بسیار خطرناکی برای عربستان و حیثت نظامی و سیاسی اش در بین کشورهای مسلمان و جهان خواهد داشت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران اسوه ای مناسبت برای ایستادگی و مقاومت یمنی ها در برابر تجاوزگری آل سعود است، اظهار داشت: اسارت بیش از 1500 نظامی و افسر عربستانی و انهدام 3 تیپ واکنش سریع عربستان و همچنین به غنیمت گرفتن شدن بیش از 100 دستگاه تانک و نفربر و از همه مهمتر به هلاک رسیدن صدها نیروی عربستانی و دیگر مزدوران خارجی، کم بهایی برای آل سعود و شخص محمد بن سلمان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نوروز امسال در حرم مطهر رضوی به عینه وعده دادند که عربستان به زودی فتح خواهد شد و امروز همه جهانیان به این فرموده امام خامنه ای رسیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha