جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انور آدمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز گفت: امام جمعه شهرستان سقز با انتقاد از مواضع برخی از کشورهای اسلامی در قبال مسایل مهم جهان اسلام، اظهار داشت: همه می دانیم که رژیم اسرائیل دشمن شماره یک اسلام است، ولی با کمال تاسف سران برخی از کشورهای مرتجع اسلامی تن به معامله قرن داده اند و  با دستان خود اولین قبله گاه مسلمین را به دشمن شماره یک جهان اسلام تحویل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا انور آدمی، عصر امروز در نشست با جمعی از ماموستایان و کارشناسان علوم اهل سنت شهرستان سقز اظهار داشت: خداوند از همان ابتدای رسالت رسول خدا(ص) بر اتحاد و وحدت مسلمانان و برادران دینی تاکید داشت و رسولش را به اشاعه وحدت در بین مردم سفارش می کرد.

امام جمعه شهرستان سقز با اشاره به اینکه وحدت اولین پیام رسالت حضرت محمد(ص) بعد از دعوت به وحدانیت خداوند متعال بود، گفت: دعوت به وحدانیت خداوند و نیز دعوت به انسجام و برادری و وحدت از مسئولیت های تبلیغی رسول اکرم (ص) در سالهای نخستین بعثت بود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه توجه اسلام به مسئله وحدت بی دلیل نیست، افزود: وحدت و برادری در آن زمان می توانست تا حد زیادی در اشاعه دین اسلام در شبه جزیره عربستان و به دنبال آن در دنیا کمک کند و از بسیاری جنگ ها و خون ریزی ها جلوگیری نماید.

ماموستا آدمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از همین روست که بعد از گذشته 1400 سال از دین اسلام همواره بزرگان دین، ما را به وحدت در برابر دشمنان دعوت می کنند، زیرا از بین رفتن وحدت در جهان اسلام به معنای تضعیف و تحریف دین خدا می باشد.

امام جمعه شهرستان سقز با انتقاد از مواضع برخی از کشورهای اسلامی در قبال مسایل مهم جهان اسلام، اظهار داشت: همه می دانیم که رژیم اسرائیل دشمن شماره یک اسلام است، ولی با کمال تاسف سران برخی از کشورهای مرتجع اسلامی تن به معامله قرن داده اند و  با دستان خود اولین قبله گاه مسلمین را به دشمن شماره یک جهان اسلام تحویل می دهند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: در این میان تنها کشوری که نسبت به معامله قرن واکنش نشان داد جمهوری اسلامی ایران بود. نظام اسلامی ایران از همان بدو پیروزی حامی و پشتیبان مردم فلسطین و آرمانهای آزدایخواه این ملت بوده و هست.

امام جمعه شهرستان سقز افزود: تسلیم بدون قید و شرط کشورهای عربی منطقه در برابر اسرائیل غاصب و آمریکا که کشورهای مسلمان به ویژه عربستان را به گاوه شیرده تعریف می کند مایه شرمساری جامعه اسلامی می باشد.

ماموستا آدمی اظهار داشت: همین استواری در عقاید آزادیخواهانه و اسلامی ایران باعث شده است که امروزه بسیاری دشمنان علیه این ملت و نظام همواره توطئه و دسیسه کنند، ولی با وجود اتحاد در کشور و نیز شخص ولایت فقیه در کشور؛ دشمن هرگز نمی تواند توطئه و دسیسه ای علیه این ملت و نظام عملیاتی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    آیا اعمال سردمداران امریکایی و رژیم جعلی صهیونیسم اینگونه است که بن سلمان ثروت خود را به خزانه داری امریکا بریزد و بعد هیچ خطاب شود که مایه ی خواری مسلمانان شود و رژیم جعلی صهیونیسم، زنان و مردان را به جرم خداشناسی در بیت المقدس می زنند آیا این مورد تایید ادیان الهی است؟ رژیم جعلی صهیونیسم و سردمداران امریکایی با ملتها تجارت انسانیت و شرم و عزت ملی می کنند و بر ملتهاست که مقابل شیطان بایستند تا رستگار شوند