پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اگر رسانه ها آن گونه که باید و شاید بر روی نوجوانان و جوانان قرآنی تمرکز کرده بودند، اتفاقات بزرگی رخ می داد. در شرایط فعلی قرآنیان ما دیده نمی شوند، لذا باید الگوهای قرآنی به مردم معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اتفاقات مبارکی که در این دوره از مسابقات سراسری قرآن انجام می شود، برگزاری مسابقه کتابت قرآن کریم به میزبانی مسجد جامع اصفهان است.

وی بیان کرد:  مسابقه قرآن  صرفاً یک رقابت قرآنی نیست و یک مراسم محلی در یک محدوده نیست، بلکه در لوای برگزاری این دوره از مسابقات وقتی استانی میزبانی می شود.  قراراست که منظومه‌ای از اتفاقات قرآنی رقم بخورد.

حجت الاسلام حسینی تصریح  کرد: در هیچ  دوره ای از مسابقات به اندازه این دوره از مسابقات قرآن کریم شاهد اتفاقات قرآنی همچون محافل و مجالس قرآنی نبوده ایم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: به برکت چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، در اقصی نقاط استان و شهرستان های مختلف، نشست های قرآنی برگزار می شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه کشور افزود: اگر رسانه ها آن گونه که باید و شاید بر روی نوجوانان وجوانان قرآنی تمرکز کرده بودند، اتفاقات بزرگی رخ می داد. در شرایط فعلی قرآنیان ما دیده نمی شوند، لذا باید الگوهای قرآنی به مردم معرفی شوند.

انتهای پام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha