جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار استاد حسینی

حوزه/ سردار استاد حسینی گفت: ما در جنگ مظلومیت خود و ستمکاری دشمنان را به دنیا نشان دادیم، اما دشمنان عبرت نگرفته و به فکر فتنه انگیزی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار علی استادحسینی، امروز در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر و مدیران کل دستگاه‌های اجرائی استان سمنان، با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی موجب عزت ما شد، اظهار داشت: در دوران جنگ بسیار غریب بودیم و امکانات بسیار کم و محدودی داشتیم و دشمن دارای عده زیادی بود.

مسئول اداره عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از فرماندهان دوران جنگ و همچنین سردار شهید تهرانی مقدم خدمت زیادی را به نظام کردند؛ ما انقلاب خود را در جنگ به دنیا صادر کردیم و امروز برکات جنگ تحمیلی موجب شده که ما پهباد دشمن، کشتی و حتی جاسوسان آنها را زمین گیر کردیم.

وی افزود: سی سال از جنگ تحمیلی میگذرد و عبرت گیری دشمنان و درس آموزی جوانان مهم است، ما آغازگر جنگ نبودیم بلکه در مقابل دشمن از دین و سرزمین و ناموس و شرفمان دفاع جانانه‌ای کردیم.

سردار استادحسینی خاطرنشان کرد: ما در جنگ مظلومیت خود و ستم دشمنان را به دنیا نشان دادیم، اما دشمن عبرت نگرفته و به فکر فتنه انگیزی هستند؛ دشمن از جهالت برخی سو استفاده کرده و برای مسلمان کشی اقدام کرده است و اگر همت مردم عزیز و رهبری امام و رهبری نبود نیات شوم خود را عملیاتی می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha