شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمن در برابر این عظمت حضور دلدادگان حسینی کاملاً حقیر و ذلیل است، گفت: این عزت و اقتدار در سایه حقانیت حسینی به دست آمده و همواره زنده و پویا باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در ساری، اربعین را نمایش عزت و اقتدار امت اسلامی دانست و گفت: حضور با شکوه اقشار مختلف مردم در این اجتماع عظیم نشان دهنده زنده و پویا بودن فرهنگ حسینی است.

وی با بیان این که دلدادگان حسینی هر ساله با پای پیاده و علیرغم سختی مسیر به سوی بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) عزیمت می کنند، افزود: این عشق و دلدادگی در حالی است که دشمنان اهل بیت(ع) هر چه در توان داشتند برای جلوگیری از شکل گیری این اجتماع عظیم به کار گرفتند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمنی با اهل بیت(ع) ریشه تاریخی دارد و از صدر اسلام بوده است، بیان داشت: امروز نیز با گذشت هزاران سال، هنوز برخی معاندان و بدخواهان در تلاش هستند مانعی برای رسیدن مردم به اهل بیت(ع) ایجاد کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع رسیدن مردم به اهل بیت(ع) شود، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به وضوح دیده شده، علیرغم همه تلاش های دشمنان، اما عاشقان حسینی در اربعین با شور و شوق خاصی به سوی بارگاه ملکوتی آن حضرت حرکت می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، خدمت به زائران حسینی را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه هر سال که می گذرد شرایط بهترین برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا فراهم می شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که در حال حاضر همه امکانات برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی فراهم است، بیان داشت: دستگاه های متولی برگزاری این مراسم عظیم باید همه توان خود را در جهت عظمت دادن به این اجتماع گسترده و میلیونی به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن از چنین حضور میلیونی بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی نشان داد که اگر امت اسلام با هم متحد و هم قسم شوند می توانند همه توطئه های دشمن را در جوامع اسلامی خنثی و بر دشمنان اهل بیت(ع) پیروز شوند.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که امروز اجتماع میلیونی اربعین حسینی به نمایش عزت و اقتدار حسینی تبدیل شده است، بیان داشت: در سایه همین حرکت عظیم و میلیونی فرهنگ و آرمان های حسینی هر روز بیشتر در جهان گسترش پیدا می کند.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که دشمن در برابر این عظمت حضور دلدادگان حسینی کاملاً حقیر و ذلیل است، خاطرنشان کرد: این عزت و اقتدار در سایه حقانیت حسینی به دست آمده و همواره زنده و پویا باقی خواهد ماند.
         
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha