پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیرباز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: افتخار جمهوری اسلامی به این است که از قرآن تبعیت می‌کند، قرآنی که تنها کتاب آسمانی بدون تحریفی است که همه در خدمت آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم امروز در آیین اختتامیه « سی و چهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور» که در مجمتع دارالولایه قم برگزار شد، با ذکر این مطلب که دانشگاه قم و وزارت علوم به برگزاری این مسابقات مفتخر است، گفت: شمع وجودی قرآن به گونه‌ای است که نه تنها وزارت علوم بلکه بزرگانی که به عنوان نائبان امام زمان(عج) در جامعه مطرح هستند و مراجع عالیقدر نیز وقتی از قرآن سخن به میان می‌آید خضوع ویژه ای در برابر این کتاب الهی را دارند.

دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت کشور با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که در چنین ایامی که مقارن با شهادت حضرت رقیه(ع) است، این توفیق را داریم که در جمع جامعه پر نور قرآنی باشیم، گفت: افتخار جمهوری اسلامی به این است که از قرآن تبعیت می‌کند، قرآنی که تنها کتاب آسمانی بدون تحریفی است که همه در خدمت آن هستیم.

وی ادامه داد: معجزات سایر انبیا اختصاص به روزگار خود داشته اما معجزه پیامبر گرامی اسلام(ص) در تمامی اعصار قرون و جوامع جاری است، قرآن کریم مفسر و مجری می‌خواهد و ما پیروان اهل بیت(ع) معتقدیم که مفسر قرآن کریم پیامبر(ص) و عترت ایشان است و در عصر غیبت همه پروانه وار دور جمع شمع وجودی صاحب زمان(عج) هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی قرآن و عترت جایگاه والایی پیدا کرده و البته که ما در ابتدای راه هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha