جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از امروز در استان اصفهان آغاز شده است و ۳۲۹ نخبه قرآنی در آن به رقابت میپردازند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از امروز در استان اصفهان آغاز شده است و تا نوزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات  ۳۲۹ نفر از نخبه های قرآنی در بخش خواهران در رشته های حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به رقابت خواهند پرداخت.

افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران روز پنجشنبه یازدهم مهرماه برگزار شده است و اختتامیه آن هم جمعه نوزدهم مهرماه با اعلام برگزیدگان رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  از ششم مهرماه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد و در این رقابت ها ۵۱۳ نفر اعم از آقا و خانم به رقابت میپردازند.

مرحله نهایی مسابقات بخش آقایان نیز با شرکت ۱۸۴ نفر از نخبه های قرآنی آقا در رشته های هم خوانی و همسرایی، دعاخوانی، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق از ششم تا یازدهم مهرماه برگزار شد.

مرحله نیمه نهایی بخش آقایان مرداد و شهریور ماه امسال در استان قم برگزار شده بود و این رقابت ها در قالب برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش میشود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha