جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم از اعزام ۳۵ برگزیده استانی به مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاریحوزه» سیدمحمد صالح‌نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: پس از برگزاری مسابقات استانی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان قم، 35 نفر از برگزیدگان استانی به مسابقات ملی راه پیدا کردند.

وی افزود: به منظور توان افزایی حافظان و قاریان جوان استان قم و به منظور افزایش آمادگی آنها برای حضور در مرحله ملی و سراسری، یک دوره آموزشی متمرکز در مشهد برگزار شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم خاطرنشان کرد: در این دوره متمرکز که قبل از اربعین امسال برگزار شد اساتید قرآنی مجرب استان قم نیز حضور داشتند و آخرین آموزش ها و تمرینات برای مسابقات ملی در این دوره صورت گرفت.

صالح نژاد بیان کرد: بر اساس برنامه اعزام برگزیدگان طی دو تیم 35 نفر به استان کرمانشاه اعزام می شوند تا در مسابقات سراسری شرکت کنند.

وی گفت: برگزیدگان در رشته های حظ ده جزء، قرائت، ترتیل و حفظ بیست جز و معارف در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات ملی که از 28 آذرتا پنج دی ماه در کرمانشاه برگزار می شود به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام  17/313

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha