پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامرضایی

حوزه/ قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه های دشمنان را مهمترین سلاح امت اسلامی برای پیروزی علیه آنها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی در نوزدهمین جلسه هیئت شهدای روحانی و طلبه رفسنجان و انار  که در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام قم برگزار شد، بر مسئله صبر در برابر مشکلات تأکید کرد و گفت: پیامبر(ص) به یاران و اصحاب خود سفارش به صبر در برابر مشکلات می کرد.

  قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه با همراهی بر امامان(ع) معصوم(ع) تأکید و افزود: اگر مؤمنین همیشه همراه و گوش به فرمان اهل بیت(ع) باشند هرگز گمراه نمی شوند.

وی بیان کرد: از جمله دستوارت اهل بیت(ع) نترسیدن در مقابل کفار و آماده شده جنگ با آنها است. اگر کسی و مسئولی از جنگ بترسد، ذلیلانه عقب نشینی خواهند کرد. اما پیروان امامان(ع) هرگز از جنگ نمی ترسند و شجاع و قوی می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی با بیان این که اطاعت از ولایت فقیه تندروی نیست، بلکه پیروی از ولایت است، افزود: اگر کسی هم بگوید این پیروی تندروی است، ما هم می گویم بله این تندروی است، اما تندروی که در مسیر ولایت است.

  قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه های دشمنان را  مهمترین سلاح امت اسلامی برای پیروزی علیه آنها دانست.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha