جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اقامه نماز عید سعید قربان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از همکاری بیش از ۱۰۰ مبلغ برای اجرای برنامه ها، نشست ها و کارگاه های این ستاد خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کارگاه ها، نشست ها و برنامه های ستاد اقامه نماز با همت و همکاری مبلغان و روحانیون برگزار می شود، گفت: علاوه بر دعوت های دوره ای از مبلغان و روحانیون غیر بومی از مرکز تخصصی نماز، هم اکنون بیش از ۱۰۰ مبلغ خواهر و برادر لرستانی در اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز استان همکاری و مشارکت دارند.  

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه ها، کارگاه ها و نشست های متعددی برای اقشار مختلف برگزار خواهد شد، بیان داشت: این برنامه ها و کارگاه ها با هدف تشویق و نهادینه سازی قشر نوجوان و جوان به فرهنگ نماز بویژه نماز اول وقت اجرا می شود.  

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان برگزار کارگاه های توانمند سازی آموزشی معارف و اسرار نماز برای مربیان پرورشی، کارگاه فرهنگ سازی نماز در خانواده ویژه مدرسان آموزش خانواده و دوره آموزشی با عنوان مبین ویژه مدیران مدارس متوسطه را از مهمترین برنامه های ستاد اقامه نماز استان در آینده نزدیک باعلام کرد و یادآور شد: این کارگاه ها با همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش لرستان برگزار خواهد شد.  

حجت الاسلام چراغی همچنین برگزاری نشست های خانواده با رویکرد شیوه های دعوت کودکان و نوجوانان به نماز و برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز را از دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز استان اعلام کرد و اظهار کرد: در این برنامه ها آموزش قشر دانش آموز مورد هدف است.  

وی در پایان از برگزاری طرح معراج ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این طرح نیز بزودی با شرکت طلاب مدارس علمیه استان به میزان ۱۲۰ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.  
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha