پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام روحانی

حوزه/ مراسم بدرقه مبلغان اعزامی حوزه علمیه خراسان به پیاده روی با شکوه، گسترده و میلیونی اربعین حسینی با حضور خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، مراسم بدرقه مبلغان اعزامی حوزه علمیه خراسان به پیاده روی با شکوه، گسترده و میلیونی اربعین حسینی با حضور خانواده های آنان در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حمید ایزدی، معاون تبلیغ و حجت الاسلام علی اکبر نوایی، مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان به ارائه ویژگی ها و خصائص مبلغان و تشریح این سفر مبارک تبلیغی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه خراسان نیز در این مراسم بدرقه، با بیان این که اربعین در واقع جریان مستند در تاریخ عاشورا و حماسه بزرگی است که امام حسین(ع) و یاران با وفای او در سرزمین کربلا ایجاد کردند، گفت: اربعین، پافشاری بر برنامه های آزادی بخش عاشوراست.

همچنین در این مراسم حجج اسلام احمری، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خراسان رضوی، محمد اسفندیاری، مسئول سابق حوزه مدیریت، مجتبی مهدوی ارفع، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان، هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و عباس فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی و جمع دیگر از مسئولین و صاحبنظران نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ در سال جاری دویست مبلغ حوزه علمیه خراسان به همایش عظیم اربعین حسینی اعزام شده اند که در شهرهای کاظمین، نجف و کربلا به فعالیت تبلیغی و تبیین فلسفه قیام عاشورا برای زائران سید الشهدا(ع) در این مسیر می پردازند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha