جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مساجد لندن

حوزه/ درحالی که کودکان در سنین پایین در جرایم خیابانی، چاقوکشی و ناامنی دخیل شده اند، برخی مادران مسلمان انگلیسی به همراه مسجد شفیلد برای نخستین بار سلسله جلسات مشورتی برای مقابله با این معضل برگزار می کنند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از itv، گروه مساجد و مادران شهر شفیلد انگلستان، در سلسله جلساتی مشورتی برای مقابله با جرایم خیابانی، چاقوکشی و ناامنی به مشورت و هم فکری می پردازند.

 مسجدی در شفیلد با گروهی از مادران نگران برای کمک به مقابله با باندهای خلاف کار، جرایم خیابانی و چاقوکشی متحد شده است.

مسجد مکی و گروه مادران یونایتد یک برنامه هشت هفته ای از آموزش و فعالیت های مختلف برای مقابله با «باندهای خیابانی» و «چاقوکشی» برگزار می کنند تا پیامدهای ناشی از این رویه را در نظر بگیرند.

در این جلسه امامان  مساجد ابراز کردند که آن ها می توانند برخی از شکاف های موجود در زمینه کاهش بودجه خدمات به جوانان را پر کنند. به عقیده آنها ، نسل کنونی انگلستان در برابر باندهای خلاف کار و چاقوکشی آسیب پذیر شده اند.

یکی از اعضای جلسه گفت: کودکانی می بینیم که 10-11 سال دارند و چاقو و مواد مخدر در دسترس شان است و در خشونت های خیابانی دخیلند.

وی افزود: این نگران کننده است اما به همین دلیل ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم. نادیده گرفتن و بی تفاوت از کنار آن رد شد جاهلانه است . ما باید آگاهی را افزایش دهیم.

یکی از اعضای جلسه گفت: این جوانان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند ، می توانند در آینده به حرفه ای مشغول باشند ، اما اگر ما راهی به آن ها ندهیم ،  می توانند به راحتی گمراه شوند.

به نظر می رسد این  اولین بار است که مسجدی در یورکشایر به کمپینی برای مقابله با معضل کنونی پیوسته است. این طرح به مدت هشت هفته اجرا می شود اما افراد حاضر در جلسه ابراز امیدواری کردند که این رویداد به تغییرات طولانی مدت منجر گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha