جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب خواهران
موکب خواهران

حوزه/ حجت‌الاسلام رجب پور، با اشاره به فعالیت ۴ موکب ویژه خواهران در پایانه‌های مرزی خوزستان، گفت: مدارس علمیه حضرت خدیجه(س) سوسنگرد، کوثر خرمشهر، فاطمه زهرا(س) اروندکنار و فاطمیه آبادان، چهار مدرسه‌ای هستند که به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مشغول خدمت‌رسانی به زوار طریق الحسین(ع) هستند.

حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه ۴ موکب ویژه خواهران از سوی برخی مدارس علمیه مجاور با نقاط صفر مرزی خوزستان راه اندازی شده است، اظهار داشت: مدارس علمیه حضرت خدیجه(س) سوسنگرد، کوثر خرمشهر، فاطمه زهرا(س) اروندکنار و فاطمیه آبادان، چهار مدرسه‌ای هستند که به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مشغول خدمت‌رسانی به زوار طریق الحسین(ع) هستند.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های موکب مدارس علمیه خواهران خوزستان، گفت: این موکب‌ها علاوه بر طبخ غذا به‌صورت روزانه، فعالیت‌های تبلیغی و پاسخ‌گویی به سؤالات احکام ویژه بانوان را در دستور کار روزانه خود دارند.

حجت‌الاسلام رجب پور، ادامه داد و بیان داشت: اقامه نماز جماعت، برپایی جلسات پرسش و پاسخ، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی ویژه بانوان، برپایی جلسات دعا و پذیرایی ۲۴ ساعته از زائرین، بخشی از فعالیت‌های این موکب‌ها در پایانه‌های مرزی می‌باشند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در پایان گفت: البته مدارس علمیه سطح استان نیز موکب‌هایی با همت طلاب خواهر برگزار می‌شود که فضای داخلی مدرسه را رنگ و بویی اربعینی می‌بخشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha