جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تنكابن؛مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود

حوزه/ امام جمعه تنکابن گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی تحصیل در حوزه علمیه خواهران فراهم شد و علم آموزی در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام هدایتی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) شیرود تنکابن، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  بیان کرد: با توجه به این که در حال حاضر به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایط خوبی جهت تحصیل بانوان در حوزه های علمیه فراهم شده است؛ لذا باید سجده شکر به جا آورید که در این زمان مسیر صحیح تربیت را انتخاب کردید و بدانید تحصیل در مکتب اهل بیت (علیهم السلام)  توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی افزود: بیش از سیصد سال است که واقعه ای غمبار در کنار فرات  اتفاق افتاد که هنوز هم از یادها نرفته است و هر زمان مردم از پیر تا جوان با یادآوری آن به شور می افتند و به سر و سینه میزنند؛ ما در آن زمان نبودیم ولی می توانیم مبلغ اهداف و راه امام حسین (علیه السلام) باشیم .

وی تصریح کرد: باید تحقیق کنیم که یاران امام حسین (علیه السلام) چه خصوصیاتی داشتند که وقتی فرمانده، آنها را در ماندن یا رفتن مختار کرد، گفتند که اگر بمیریم و خاکستر شویم و دوباره زنده شویم باز هم در راه حسین (علیه السلام) شهید خواهیم شد.

امام جمعه تنکابن در پایان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم یار و یاور امام عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) باشیم باید یزید زمان و یزید صفتان را بشناسیم و با پیروی از فرمایشات ولایت فقیه و پشتیبانی از او به سمت مقصد اصلی حرکت کرده  و کشورمان را پیروز میدان کنیم و  بدانیم اگر یاران ابا عبدالله به سعادت رسیدند چون پایبند و مطیع فرمان ولی زمان خود بوده اند و الان هم من و شما باید همینطور باشیم .

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha