جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرسی آزاداندیشی در بیجار

حوزه/ دومین نشست از سلسله نشست های کرسی آزاداندیشی با موضوع «اربعین حسینی و اهداف تجمع میلیونی اربعین» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، دومین نشست از سلسله نشست های کرسی آزاداندیشی، با موضوع «اربعین حسینی و اهداف تجمع میلیونی اربعین» پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار شد

در این مراسم؛ حجج الاسلام سیدیحیی حسینی و نورالله رضائی به عنوان سخنران و حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار به عنوان دبیر نشست حضور داشتند.

در این مراسم، هریک از سخنران به فلسفه اربعین حسینی و اهداف تجمع میلیونی اربعین حسینی در سالهای اخیر اشاره کردند و سخنرانان تجمع بزرگ اربعین را حامل پیام جهان اسلام برای ابرقدرتها و دشمنان مسلمین عنوان نمودند.

در ادامه این نشست هر یک از طلاب و روحانیون حاضر، سئوالات خود را از سخنرانان پرسیدند و این نشست به صورت دوطرفه و تعاملی برگزار شد.

حجت الاسلام حکیمی فر هدف از برگزاری چنین نشست های آزاداندیشی در مدارس علمیه را آشناسازی هرچه بهتر طلاب با مسایل اسلام و روز دنیا عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha