پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی سالاری

حوزه/ استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: امروز اقتدار و توان دفاعی ایران در نقطه ای قرار گرفته است که کشورهای ابرقدرت دنیا از در مذاکره با ایران وارد می شوند و این خود نشان دهنده قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح این کشور می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام علی سالاری، صبح امروز در دیدار با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان که به مناسبت اربعین حسینی برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از مهمترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی احیا دوباره اسلام ناب محمدی و اصیل بود.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی در ادامه تاکید کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شعائر دینی به وسیله دستگاه ظلم و جور در حال از بین رفتن بودند تا جایی که ایام محرم و صفر در کشور بسیار کم رنگ بود و ماموران و دستگاه های دولتی با هرگونه تجمع و مجلس عزاداری به شدیدترین نحو ممکن برخورد می کردند.

وی با تاکید بر اینکه همین فشارها باعث زنده شدن غیرت دینی مردم گردید، بیان داشت: ملت ایران که ذاتا ملتی حقیقت جو و دین طلب بودند نتوانستند که ببینند اسلام در برابر چشمان آنها با دلارهای آمریکایی معامله می شود و همین بود که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و دیگر علما و همچنین دانشجویان و مردم تشکیل گردید.

حجت الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط طلبگی حال حاضر با گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حکومت نه تنها حمایتی از حوزه ها و مدارس دینی نداشت، بلکه فشارهای سیاسی و عقیدتی زیادی بر حوزویان وارد می آورد و بارها شاهد جنایات رژیم سابق علیه علما و روحانیت بودیم.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: ولی امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی حوزه ها و مدارس علمیه کشور بارور شده اند و بسیاری از طلاب علوم اسلامی برای ادامه و تکمیل تحصیلات خود به حوزه های علمیه ایران مراجعه می کنند که این مایه افتخار برای این نظام می باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اکنون ایران را می توان تنها کشور اسلامی دانست که قوانین و اصول اسلامی در آن جاری و ساری است و متاسفانه دیگر کشورهای به ظاهر مسلمان تنها نام اسلام را با خود یدک می کشند.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا کنون آرمانهایی داشته است که هرگز از آنها کوتاه نیامده است و همین عامل باعث دشمنی دشمنان و بدخواهان این ملت و نظام شده است و هر روز شاهد توطئه ای جدید در رنگ و لعابی جدید علیه مردم این کشور هستیم.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود گفت: امروز اقتدار و توان دفاعی ایران در نقطه ای قرار گرفته است که کشورهای ابرقدرت دنیا از در مذاکره با ایران وارد می شوند و این خود نشان دهنده قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح این کشور می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha