پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن از این حضور با عظمت مسلمانان به شدت هراسان است، افزود: هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع تحقق چنین حماسه عظیمی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از هیأت های مذهبی و گروه های تبلیغی با تسلیت ایام اربعین حسینی، به حضور گسترده عاشقان حسینی در مسیر پیاده روی کربلا اشاره کرد و گفت: این حضور با عظمت تر از هر سال دیگری برگزار شد.

وی با بیان این که حضور سی میلیونی زائران حسینی در شرایط تحقق یافت که دشمنان همه توان خود را در جهت کمرنگ کردن حضور عاشقان حسینی در این اجتماع عظیم به کار گرفته بودند، افزود: حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی وحدت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که امروز تقویت این حماسه عظیم خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان خواهد بود، ادامه داد: حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی ضربه سنگینی بر پیکره نیمه جان استکبار جهانی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی با خلق حماسه عظیم اربعین حسینی لرز بر اندام دشمنان انداختند، بیان داشت: دشمنان در سال اخیر همه توان خود را به کار گرفتند تا این حرکت میلیونی تحقق پیدا نکند اما امسال نیز بار دیگر با هوشیاری امت اسلامی شاهد حماسه سی میلیونی اربعین حسینی هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن از این حضور با عظمت مسلمانان به شدت هراسان است، افزود: هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع تحقق چنین حماسه عظیمی شود.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که حماسه پیاده روی اربعین حسینی انعکاس دهنده پیام عزت و اقتدار امت اسلامی به جهانیان است، ادامه داد: امروز اربعین حسینی به یک حرکتی عظیم در جهت تحقق وحدت امت اسلامی تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت پرهیز مسلمنان از تفرقه و اختلاف تأکید کرد و گفت: تفرقه میان امت اسلامی تنها مسیر را برای نفوذ و توطئه دشمنان هموار خواهد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حسینی در سال های اخیر به نمایش وحدت امت اسلامی تبدیل شده است، ادامه داد: این وحدت و برادری باید در سایر مسائل نیز مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که ایجاد تفرقه میان مسلمانان یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های استعمار و استکبار است، بیان داشت: مسلمانان باید در سایه قرآن و اهل بیت(ع) به یک وحدت فراگیر دست پیدا کنند و همین مسأله موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha