چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که برخی از مسؤولان علیرغم بدعهدی های مکرر غربی ها همچنان به آنها دل بسته اند، گفت: مسؤولان اجرایی کشور به جای نگاه به طرف غربی، از توان و ظرفیت بومی در جهت رفع مشکلات بهره گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در دیدار با مسؤولان اجرایی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به حضور پر شور و شعور مردم در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و آن را تحقق اراده الهی در برابر توطئه و فتنه دشمنان دانست.

وی با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی برنامه ریزی کردند، افزود: علیرغم همه این تلاش ها حضور مردم در راهپیمایی امسال اربعین حسینی بیشتر از سال های گذشته بوده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین هر سال گسترده تر از گذشته می شود، خاطرنشان کرد: این حرکت و اجتماع عظیم تنها به حضور مسلمانان ختم نمی شود بلکه در این سال ها شاهد حضور افرادی از ملیت ها و مذاهب مختلف هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام حسین(ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست، بیان داشت: امروز عشق به امام حسین(ع) از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در سراسر جهان گسترش یافته است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که دشمنان از گسترش فرهنگ ناب حسینی در جهان هراسان هستند، افزود: تنها آرمان ها و ارزش های عاشورایی است که می تواند معنویت و ارزش های دینی و اخلاقی را به دنیای امروز بازگرداند.

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: نباید در این مسأله مهم شاهد سستی مسؤولان باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رونق تولید راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران های اقتصادی است، افزود: در شرایطی که کشورمان از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی مواجه است بهترین و عاقلانه ترین راه تکیه کردن بر توان و ظرفیت داخلی است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که برخی از مسؤولان علیرغم بدعهدی های مکرر غربی ها همچنان به آنها دل بسته اند، گفت: مسؤولان اجرایی کشور به جای نگاه به طرف غربی، از توان و ظرفیت بومی در جهت رفع مشکلات بهره گیرند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این سال های اخیر همواره بر ضرورت تقویت توان داخلی و کالاهای بومی تأکید داشتند، افزود: طرح مسأله اقتصاد مقاومتی و همچنین تأکید بر حمایت از تولید و رونق داخلی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که علیرغم تأکید بسیار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخل، اما برخی همچنان نگاهشان به بیرون است، خاطرنشان کرد: مسؤولان ما باید بدانند که تنها راه پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی تکیه بر توان داخلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha