جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حق پناه

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی مریوان گفت: ائمه جمعه و جماعت و روحانیون در شهر و روستاهای استان به حقیقت سنگربانان امنیت و آرامش مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان، ماموستا حق‌پناه در همایش ائمه جمعه و جماعت استان کردستان با محور «پیامبر اکرم از دیدگاه قرآن و سنت» در مریوان با بیان اینکه روحانیون سنگربانان حراست از اعتقادات دینی جامعه هستند، اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعت در شهر و روستاهای استان به حقیقت سنگربانان امنیت و آرامش مردم هستند.

مدیر مرکز اسلامی مریوان تصریح کرد: الان ماموستاهای ما در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند و همین موضوع موجب شده در تمام امور زندگی مردم همچون گذشته نقش ریش سفید را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط بسیار خوبی بین جامعه روحانیون و فرماندار مریوان به عنوان نماینده ارشد دولت در این شهرستان وجود دارد.

ماموستا حق پناه افزود: بر تمام کم و کاستی‌ها در زندگی ماموستایان دینی اشرافیت داریم و در راستای رفع مشکلات آنان همواره دغدغه داریم و جلسات متعددی در این راستا برگزار می‌کنیم.

مدیر مرکز اسلامی مریوان تصریح کرد:‌ همواره در قالب جلسات و مکاتابات مختلف به همت نماینده ولی فقیه در استان و مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مشکلات ماموستاها و روحانیون دینی را به گوش مسئولان شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور رسیده است.

وی با بیان اینکه رسالت مرکز بزرگ اسلامی یک رسالت فرهنگی است، گفت: امیدواریم زمینه رفع مشکلات اقتصادی ماموستاها و روحانیون به ویژه در بحث بیمه و غیره فراهم شود.

ماموستا حق پناه اظهار کرد: رفع مشکلات جامعه روحانیون به ویژه در حوزه اقتصادی و ایجاد بسترهای لازم برای استقلال مالی این عزیزان از دغدغه‌های اصلی نماینده ولی فقیه در استان کردستان است که در این راستا همواره و به صورت مستمر تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha