شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قاسمی

حوزه/ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که هدف اصلی دشمن از تبلیغات دروغین در عرصه های مختلف، ضربه زدن به هویت انقلابی ملت ایران است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت نگاه و هویت انقلابی مردم به ویژه نسل جوان بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی استان در ساری به آسیب های اجتماعی امروز جامعه اشاره کرد و گفت: راه علاج مشکلات فرهنگی و اجتماعی امروز تقویت باورهای دینی و اعتقادی جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی با بیان این که متأسفانه در گذشته دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی مورد کم توجهی برخی مسئولان قرار گرفت، افزود: امروز یکی از وظایف مهم مسؤولان و متولیان فرهنگی تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که امروز وضعیت فرهنگی جامعه به هیچ عنوان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: نباید در یک جامعه دینی شاهد معضلات و مشکلات گسترده فرهنگی و اجتماعی باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت برنامه ریزی مدون و مناسب متولیان فرهنگی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان ملت ایران، شبانه روزی می کوشند تا ارزش های دینی و انقلابی را در این کشور کمرنگ کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که بی هویت کردن نسل جوان را یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از بین رفتن هویت دینی و انقلابی جوانان کشور، موجب نفوذ و توطئه بدخواهان علیه این نظام دینی خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که مسؤولان در کنار دغدغه های اقتصادی باید حوزه فرهنگی را مورد توجه جدی قرار دهند، افزود: نباید به دلیل بحران های اقتصادی موجود، فرهنگ یک جامعه مورد بی توجهی و کم لطفی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز علما و مراجع دینی نیز نسبت به مسائل فرهنگی کشور دغدغه دارند، بیان داشت: همه این دغدغه ها جدی و از روی دلسوزی است و مسؤولان نباید نقدهای این حوزه را به گونه ای دیگر تعبیر کنند.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به این که هدف اصلی دشمن از تبلیغات دروغین در عرصه های مختلف، ضربه زدن به هویت انقلابی ملت ایران است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت نگاه و هویت انقلابی مردم به ویژه نسل جوان بهره گرفته شود.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha