جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره عمل به وظیفه کرده و با تبلیغ معارف الهی، جامعه را در مسیر رشد و تعالی معنوی سوق داده است، گفت: امروز نیز این وظیفه خطیر بر عهده روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار امام جمعه بابلسر، تبلیغ دین را رسالت اصلی انبیاء و اولیای الهی دانست و گفت: این وظیفه مهم در دوران غیبت بر عهده علما و روحانیان است.

وی با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره عمل به وظیفه کرده و با تبلیغ معارف الهی، جامعه را در مسیر رشد و تعالی معنوی سوق داده است، افزود: امروز نیز این وظیفه خطیر بر عهده روحانیت است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روحانیت با آگاهی دادن و روشنگری در جامعه، توطئه دشمنان را خنثی و از هر گونه انحراف در حرکت جلوگیری می کند، بیان داشت: حضور در صحنه روحانیت همواره خنثی کننده بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان و بدخواهان دین بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره برای تضعیف دین در جامعه اسلامی تلاش کرده است، افزود: بصیرت و هوشیاری روحانیت در مقاطع مختلف، همچون سدّی در برابر هجمه های دشمنان علیه دین بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هدف دشمن از بین بردن هویت دینی و انقلابی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا می کوشند تا با ترویج وگسترش اصول ضد دینی و اخلاقی در جامعه، مسیر حرکت مردم را تغییر دهند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در حال حاضر با کمبود روحانی و مبلغ برای حضور در مناطق روستایی و دورافتاده مواجه هستیم، بیان داشت: با توجه به گستردگی توطئه دشمن، ضرورت دارد مبلغان دینی در همه مناطق حضوری پررنگ داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور پررنگ روحانیت در جامعه را خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هر جا حضور روحانیت در جامعه پررنگ تر بوده، توطئه دشمن خنثی و مسیر برای تقویت معارف الهی بیشتر فراهم می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال انزوای روحانیت در جامعه است، بیان داشت: باید حضور روحانیت در عرصه های مخلتف کشور هر روز بیشتر تقویت شود تا بتوانیم از این طریق توطئه دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha