جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: مقام معظم رهبری کارنامه ۴۰ سال گذشته استان مرکزی، رهروان امام(ره) و ولایت، بسیجان و... را مورد قبول و خوب دانستند، همه ما تا انتها در راه انقلاب و اسلام ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، پیش از ظهر امروز در کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس، با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در آستانه گام دوم انقلاب با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز، فداکار و دلدادگان راه اسلام و ولایت پیمان می‌بندیم که همچنان به آرمان‌های بلند امام(ره) وفادار بوده و برای تحقق فرهنگ و تمدن اسلامی با همه وجود اعلام آمادگی و وفاداری می‌کنیم.

وی افزود: اگر امام(ره) از میان ما رفت ۳۰ سال است که جوانان، نوجوانان غیرتمند، ارتشی‌ها، بسیجی‌ها، خانواده شهدا و... راه امام راحل را ادامه داده و در ۴۰ سال آینده نیز مانند ۴۰ سال گذشته وفادار، آماده و بیدار و زمان‌شناس خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هرگز مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذاشت، همه ایستاده‌ایم تا هویت اسلامی، انقلابی، ولایی، عشق به امامان(ع) و اهل بیت(ع)، هویت مبارزه با مستکبران، صهیونیست‌ها، داعش، مزدوران شرق و غرب و... را که امام(ره) به ما داد، حفظ کنیم.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: فرزندان این انقلاب، رزمندگان اسلام، بسیجان، همه ملت ایران و... با همه وجود برای تحقق آرمان‌های الهی ایستاده‌اند و شهادت را آرزو می‌دانند، آماده‌ایم که با امام زمان(عج) عهد ببندیم، بعد از مرگ نیز سر از قبر بیرون آماده و کفن پوشیده ندای امام زمان (عج) را لبیک‌گو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کنگره کنونی مراسمی برای بزرگداشت امام(ره) و شهدا بوده و در طول ۵ سال گذشته اقدامات فراوانی برای برگزاری این اجلاسیه انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تهیه ۲۸ جلد کتاب از شهدا، ۱۳۰ اثر، ۱۰ جلد کتاب در مورد امام(ره) و... از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره کنونی است.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی افزود: مقام معظم رهبری کارنامه ۴۰ سال گذشته استان مرکزی، رهروان امام(ره) و ولایت، بسیجان و... را مورد قبول و خوب دانستند، همه ما تا انتها در راه انقلاب و اسلام ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha