پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اتوبوس اربعین

حوزه/ سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه در هیچ یک از مرزهای خروجی خوزستان گره ترافیکی نداریم، گفت: خوشبختانه در هیچ یک از معابر خروجی، گره ترافیکی نداریم و کلیه مسیرهایی که از دو مرز شلمچه و چذابه به سمت داخل کشور راهی می‌شوند، پرتراکم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، سرهنگ مسعود جمشیدی، رئیس پلیس راهور خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به تراکم خروجی مسیرهای مرز شلمچه و چذابه، اظهارداشت: خوشبختانه در هیچ یک از معابر خروجی، گره ترافیکی نداریم و کلیه مسیرهایی که از دو مرز شلمچه و چذابه به سمت داخل کشور راهی می‌شوند، پرتراکم هستند.

وی با بیان اینکه شاهد موج عظیمی از بازگشت زائران به داخل میهن عزیز اسلامی ایران هستیم، گفت: رانندگان محترم باید به کلیه دستورات پلیس‌راه توجه کرده و مراقب سلامتی زائرین باشند.

سرهنگ جمشیدی، با تأکید بر اینکه در هیچ یک از معابر خروجی، گره ترافیکی نداریم، اضافه کرد: تقریباً تمام مسیرهایی که از مرز شلمچه و چذابه به سمت داخل کشور راهی می‌شوند پرتراکم بوده و نیاز است زائرانی که با خودروهای شخصی آمده‌اند، پیش از مراجعت چندساعتی را ورودی مرزها استراحت کنند.

رئیس پلیس راهور خوزستان، در پایان گفت: از رانندگان می‌خواهیم علاوه بر سرعت مطمئنه، به علائم و هشدارهای نصب شده در حاشیه‌ جاده‌ها و اتوبان‌ها توجه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha