سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اعزام اتوبوس به عراق

حوزه/ رئیس پلیس‌راهور استان خوزستان، از ایجاد دو پایانه مسافربری در مرز شلمچه و چذابه خبرداد و گفت: مسافران به‌محض اینکه وارد کشور شوند، بعد از ۱۰۰ متر پیاده‌روی در سمت راست ترمینال مسافربری اتوبوس‌های برون‌شهری را مشاهده می‌کنند که می‌توانند با استفاده از آن‌ها به استان و شهر مورد نظر خود روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرهنگ جمشیدی، رئیس پلیس‌راهور استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایجاد دو پایانه مسافربری در نقطه صفر مرزی شلمچه و چذابه، اظهارداشت: در راستای تسریع در روند خدمات‌رسانی به زائرین دو پایانه مسافربری را شلمچه و چذابه راه‌اندازی کردیم تا مسافرین را از نقطه ورود به مرز تا مقاصد مورد نظر ببرند.

وی ادامه داد و گفت: مسافران به‌محض اینکه وارد کشور شوند، بعد از ۱۰۰ متر پیاده‌روی در سمت راست ترمینال مسافربری اتوبوس‌های برون‌شهری را مشاهده می‌کنند که می‌توانند با استفاده از آن‌ها به استان و شهر مورد نظر خود روند.

رئیس پلیس‌راهور خوزستان، اضافه کرد: آن دسته از زائرینی هم که با ماشین‌های شخصی خودشان به مرز آمده‌اند، می‌توانند از همان پایانه مسافربری با اتوبوس‌های خط واحد تا پارکینگ روند.

وی به مسیر خروجی اتوبوس‌ها در برگشت اشاره کرد و گفت: تمهیدات ترافیکی به گونه‌ای است که راننده اتوبوس وقتی مسافرانش تکمیل شد از نقطه صفر مرزی به سمت سه‌راه یادمان می‌آید و از آنجا به سمت میدان یادمان و سپس به سمت جاده امام رضا(ع) و بعد جاده خرمشهر- اهواز و پلیس‌راه سابق حرکت می‌کند.

رئیس پلیس راهور خوزستان، در خصوص مسیر حرکت اتومبیل‌های شخصی نیز بیان کرد: مسیر خروجی سواری‌های شخصی ما که در پارکینگ‌ها پارک هستند بدین صورت است که وقتی زائران سوار بر وسایل نقلیه‌شان شدند از سمت راست خروجی پارکینگ به سمت جاده امام رضا (ره) و از آنجا به سمت جاده خرمشهر - اهواز و پلیس‌راه سابق حرکت می‌کنند.

سرهنگ جمشیدی، در پایان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک آرام و روانی در مرزها مشاهده می‌شود، گفت: علارقم حجم سنگین زائران چه در خروج از مرز و چه در ورود به مرز، خوشبختانه هیچ‌گونه گره ترافیکی نداشتیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha