شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علميه فاطميه بندپي بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: اگر مدارس علمیه کاملا با نیازهای جامعه آشنا شوند و بر همان اساس برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود را تدوین و اجرا کنند، در آن صورت می توانند طلاب را متناسب با نیاز جامعه برای امر تبلیغ آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم ابراهیمیان در نشست طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: هیئات های عزاداری به خاطر استقبال جوانان و نسل جدید از آنها، می توانند با بهره گرفتن از مفاهیم و معارف درست، شعرهای با محتوا و سبک های متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی، فرهنگ حسینی را به بهترین نحو انتقال دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این که مدارس علمیه خواهران در مقطع سیکل با نسلی مواجه هستند که استقبال زیادی به هیئات و مداحان جوان دارند، لذا باید با آسیب های برخی از هیئت های عزاداری آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: دانش آموزان، به عنوان نسل نوجوان با ویژگی بارزی به نام تاثیرپذیری مواجه هستند، به همین خاطر به همان اندازه که تحت تاثیر سبک و سیاق مداحی های امروزی هستند، به همان اندازه می توانند با آشنایی پیرایه ها و شبهات وارد شده در فرهنگ عزاداری حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، به عنوان مبلّغ در جامعه اثرگذار باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مدارس علمیه کاملا با نیازهای جامعه آشنا شوند و بر همان اساس برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود را تدوین و اجرا کنند، در آن صورت می توانند طلاب را متناسب با نیاز جامعه برای امر تبلیغ آماده کنند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha